Wednesday, December 9, 2009

#207 Mitt DJ-namn

Jaja, jag har också ett DJ-namn, om ni nu envisas. Och det är förstås:
Göran Johansson

Inte det bästa tänkbara, men det var vad jag hade på lager.

Henning Mankell har för övrigt bytt, han heter nu MankellMann. Funkar kanon i Tyskland, där han ju säljer böcker med viss framgång. Precis som att David Hasselhoff säljer skivor där.

3447786819.jpg
"Det känns inte helt kosher att mitt namn används i DJ-sammanhang. Men vad kan jag göra(n) åt saken? Ingetjävlating. Och det gör mig så förbannad."

1 comments:

någon December 12, 2009 at 12:15 PM  

Göran Johansson var ett förbajat bra Dj-namn måste jag få säga. Själv brukar jag faktiskt köra med "RanelidarN" för lite extra spänning!

Ni har väl läst Att Levla redan?

Om ni vill återuppliva gamla minnen eller bara bekanta er med grejen, så finns den bloggen här.

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP